Elimi Bırakma 19. Bölüm

Споделяне
Вграждане
  • Публикуван на 2.12.2018 г.
  • Elimi Bırakma 19.Bölümde Neler Olacak?
    =============================================
    Azra’nın habersizce evden ayrıldığını düşünen Feride çok üzülür. Azra ise bıraktığı mektubu Feride’nin okuduğunu düşünerek onunla bir konuşma yapar. Feride kırgınlığına rağmen Azra’yı anlayışla karşılar ve bağışlar. Cenk de diğer taraftan Azra’nın gidişine alışamamış onu geri döndürmek için ikna etmeye çalışır…
    Bu arada Kadir, Feride’nin teklifi üzerine Mert’in vesayet davasını alır. Kadir bu konuyla ilgili konuşmak üzere Cenk ve Azra’nın karşısına bu defa avukat olarak çıkar. Cansu, Kadir’in Melis’le olan arkadaşlığını öğrenir ve Melis’i korumak adına buna engel olmaya çalışır. Azra, mahkemeyi kazanacağı ve Mert’i alacağı umuduyla Sumru’nun tehditlerine boyun eğmeden Cenk’le olan mutlu beraberliğini sürdürür… Mert’le de arasındaki buzlar çözülmeye başlar…
    Kanala Abone Olmak İçin
    bit.ly/usyapimaboneol
    =============================================
    Dizinin Künyesi
    Kanal: TRT1
    Yapım : Üs Yapım
    Oyuncular : Alp Navruz, Alina Boz, Dolunay Soysert, Cemre Gümeli, Seray Gözler Yeniay, Burak Tamdoğan, Gökçe Yanardağ, Ertuğrul Postoğlu, Ebru Aykaç, Batuhan Ekşi, İpek Filiz Yazıcı, Cemre Baysel, Emre Bey, Sueda Çil, Yıldırım Şimşek, Emre Ozan, Yiğit Kağan Yazıcı, Özgür Kaymak, Ercan Özdal,
    Yönetmen: Sadullah Celen
    Yapımcı: Süreyya Yaşar Önal
    "ELİMİ BIRAKMA" Sosyal Medya Adresleri
    =============================================
    Facebook : facebook.com/elimibirakmatv
    Twitter : twitter.com/elimibirakmatv
    Instagram : instagram.com/elimibirakmatv
    =======================================================
    Üs Yapım Hakkında
    Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
    Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım,
    reality, talkshow, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta,
    Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.
    =======================================================
    Üs Yapım Sosyal Medya Adresleri
    Facebook - facebook.com/UsYapimStudyo
    Twitter - twitter.com/UsYapimStudyo
    Instagram - instagram.com/usyapimstudyo/
    Üs Yapım Hakkında daha fazla bilgi için
    www.usyapim.com
    Üs Yapım İletişim
    www.usyapim.com/contact
    Kanala Abone Olmak İçin
    bit.ly/usyapimaboneol
  • Филми и анимацияФилми и анимация

Коментари • 819

  • Miss Malika
    Miss Malika преди 18 часа

    ELİMİ BIRAKMA 30-31 BÖLÜM. ....👪👪👪👪👪👪🎥🎬🎥🎬🎥🎬🎥🎬🎥🎬🎥🎬🎥🎬🎬🎥

  • yasmin ergül
    yasmin ergül преди 7 дни

    Mine’ye bayilanlar?

  • Dinara Rozyyeva
    Dinara Rozyyeva преди 9 дни

    Hind filimi gibi oldu😄😄

  • Dinara Rozyyeva
    Dinara Rozyyeva преди 9 дни

    Azra ile cenkin evlenmegini isteyenler 🤗

  • Нана Алиева
    Нана Алиева преди 11 дни +1

    Yani Feride hanim nasil Azra ve Cenk aşkini goremez hiss edemez 🤔😕

  • kami jabari
    kami jabari преди 12 дни

    sarabdi xarabdi bilmirem cox vicdansizdi bunon kimiler coxdo ay vicdansiz sen ne bilirsen aktiyorligi

  • Sueda Baş
    Sueda Baş преди 12 дни +1

    1:03:00

  • INAN Sebnem
    INAN Sebnem преди 14 дни

    Sumru, Serap, Cansu, Melis yetmezmiş gibi bi de Banu çıktı bu ne ya 😠

  • INAN Sebnem
    INAN Sebnem преди 14 дни

    Aaayyyyy bu Melis ne zaman gerçekleri görcekkkkl yaaa, gerçekleri bilse çok iyi bi kız olur, Arda gibi 🤦

  • Rojin Kurtal
    Rojin Kurtal преди 14 дни

    Pislik cansu gebersinnnnnnnn

  • Roman Romanov
    Roman Romanov преди 20 дни

    22ci bolumde 1:09:43 telefona gelen muzik sesini bilen varmi?

  • Nurdan Şenay
    Nurdan Şenay преди 24 дни

    Allahım sen kullarını sumru gibi kötülerin şerrinden koru...

  • Зума Аббасова
    Зума Аббасова преди 24 дни

    Men yeni baxiram bu diziye coxx beyendim👍

  • Rojin Kurtal
    Rojin Kurtal преди 25 дни +1

    Pislik cansu isllah ölür nefret ediyorum cansu geberrrrrrr

  • Dilekoztas
    Dilekoztas преди 28 дни +1

    Vay Cansu Ruh hastası ruh hastasını gözünden tanırmış

  • Gidey Weldegergish
    Gidey Weldegergish преди 29 дни +2

    Elimi Bırakma

  • Ceren Aslan
    Ceren Aslan преди 29 дни

    Yalnız dizinin başlangıçı berbat bence bir an önce değiştirsinler bune ya böyle

  • Jazka Turdubekova
    Jazka Turdubekova преди 29 дни

    Şeker teyzeyi çok seviyorum benim de böyle baba annem olsaydı

  • هاني راعي
    هاني راعي преди месец +1

    insanlar eskiden feride hanım gibilerde şimdi hepsi azmi anasını satayım

  • Айтан Гасимова
    Айтан Гасимова преди месец

    Cenknen Azra,barebermi dunyada?

  • Katayoun Aghaei
    Katayoun Aghaei преди месец +1

    Balık Teyzem Şeker teyzem 😂 #mert #Azra

  • Katayoun Aghaei
    Katayoun Aghaei преди месец +1

    Melis iyi insan değilsin! kim melis😒nefret ediyor?🤔 yorumumu beğen😤

  • Sueda Baş
    Sueda Baş преди месец +1

    Uyuz serap

  • feyzaunr 18 feyza
    feyzaunr 18 feyza преди месец +1

    feyzaunr

  • Asim Cool
    Asim Cool преди месец

    1.45:20 de "kizim sana soyluyorum gelinim sen de dinle" mi olmus? :)

  • Feridun Bayoğlu
    Feridun Bayoğlu преди месец +1

    22:21 - 23:06 arası çok komik ya..😊 (Telefonda)
    - Azra'ya çiçekleri verirken kimse yoktu di mi yanında?
    - Yok Cenk bey sadece Feride Hanım vardı.
    - Oldu bi de benim gönderdiğimi söyleseydin.
    -Oldu Cenk bey söylerim (Telefonu kapatıyor.) (Cenk telaşlı ve sinirli. 😊)

  • Nur Revşan Kurt
    Nur Revşan Kurt преди месец +1

    Mertten nefret edenler +1

  • Turkuaz Leyla
    Turkuaz Leyla преди месец

    Mine çok tatlısın bol bol çocukların olcak ne güzel

  • Turkuaz Leyla
    Turkuaz Leyla преди месец

    tekrar izliyurim

  • Turkuaz Leyla
    Turkuaz Leyla преди месец

    Ayy AzCenk çok güzel sahnaydi.valla

  • oyku alsancak
    oyku alsancak преди месец

    Ben bu bölümü çok sevdim azranın yüzünü de güldürdünüz sonuna kadar azcen sizi çok seviyorum sumruyu da diziden atın bence en doğrusu olur cansu da artık akılı olsun iyi olsun

  • oyku alsancak
    oyku alsancak преди месец

    Be bu bölümü çok beğendim ama sumrudan nefret ediyorum yılan

  • Sultan Yücetas
    Sultan Yücetas преди месец

    V…

  • Шакир Исмаилов
    Шакир Исмаилов преди месец

    ya ben biliyordum babasi oldugunu rza beyin☺

  • Leyla Hemdemova
    Leyla Hemdemova преди месец

    Sanki kara denizde boguluyorlar okadarda abartmayin

  • Hatuna Vashakmadze
    Hatuna Vashakmadze преди 2 месеца

    Mert isi cok uzadi ya

  • Mati Sherefxanova
    Mati Sherefxanova преди 2 месеца

    Mertle Azra barışsınlar☹

  • ElseVarFatima Evli Mutlu
    ElseVarFatima Evli Mutlu преди 2 месеца +1

    2:09:09 deki kafe zaten kadir ve cansu gitdiyi kafe ayni kafe kadir ve cansunun arkasina bakinca gorunur😒

  • Ayse Alibadi
    Ayse Alibadi преди 2 месеца

    Ya bu Kadir gercekten avukatmi? Kafam karistii

  • Shahzaib Aslam
    Shahzaib Aslam преди 2 месеца

    Firdi hanemda çok guzail gunul ver

  • Atalan Media Məhərrəm Yaquboğlu
    Atalan Media Məhərrəm Yaquboğlu преди 2 месеца

    Turk kardeslerimiz destek verecekmi bize Kanala bekleriz

  • beray bayar
    beray bayar преди 2 месеца +1

    cenk azra 💕💕💓💓💓

  • Seadet Aliyeva
    Seadet Aliyeva преди 2 месеца

    Cox gozel dizi cenk cox gozel

  • Fatima Gumashvili
    Fatima Gumashvili преди 2 месеца

    Vallah asik oldu kadir melise,,,,nasil güldü mesij atinca ve hatirladi ,,,

  • Hilmi ÖZ
    Hilmi ÖZ преди 2 месеца

    Şu saçma diziyi bitirseniz artık hep aynı dram bi konuyu 10 bölüm uzatma çabası aynı klişe saçma müzikler e başrollerin oyunculuktan anlamaması azranın her zaman hayattan bıkmış konuşması hiç bi zman gülmemesi falan gerçekten vizyonsuz bi dizi acilen bitmeli

  • Zhen Amoy
    Zhen Amoy преди 2 месеца

    Sad for Azra 😂😂🤗

  • Hilal -C
    Hilal -C преди 2 месеца +1

    Bu kadir gerçekten avukatmı?

  • Hilal -C
    Hilal -C преди 2 месеца +1

    Varya kesin azrayal fatma birleşir

  • Dnz Nifteli
    Dnz Nifteli преди 2 месеца +1

    Yagmur ne usuz bir qiz

  • Mehebbet Memmedova
    Mehebbet Memmedova преди 2 месеца +1

    Super bir dizi

  • Azra Cenk
    Azra Cenk преди 2 месеца +2

    Bu bölümde her zaman ki gibi süperdi ,efsaneydi,çook güzelll😍😘❤❤

  • Röya Alışova
    Röya Alışova преди 2 месеца

    Azerbaycandan selamlar cooox opurem

  • Röya Alışova
    Röya Alışova преди 2 месеца

    Cenk azra dizide yox heyatdada cooox mutlu olmanızı isdiyirem

  • Röya Alışova
    Röya Alışova преди 2 месеца

    Coox gozeldi dizi azra cenk babaanneyi cooox beyenirem insallah cooooooooox sezonlar olar bitmesini hec isdemirem

  • Mucize El Sanatları
    Mucize El Sanatları преди 2 месеца

    40:57 en sevdiğim sahne hele Arda ile şef

  • Onur Ozdemir
    Onur Ozdemir преди 2 месеца +2

    Feride’ye de herkes farklı bir isim takıyor

  • Wirin Usaq
    Wirin Usaq преди 2 месеца +1

    benim de hosuma gitti

  • Pearl Khumo
    Pearl Khumo преди 2 месеца +1

    ama bu Fatma Mert'e biraz benziyor

  • peri qarayeva
    peri qarayeva преди 2 месеца

    Şeker teyze supersin👍

  • Kübra Mustafayeva
    Kübra Mustafayeva преди 2 месеца +1

    ÇOK GÜZEL BİR DİZİ her pazar yüzümüz gülüyo♥♥♥♥

  • ERKUT TAŞDELEN
    ERKUT TAŞDELEN преди 2 месеца +2

    Bu dizide hersey var 👏👏👏

  • meslina karacan
    meslina karacan преди 2 месеца +1

    Ceeenk&Azraaa😍😍😍😍🤪🤪🤪😂😂😂😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼

  • meslina karacan
    meslina karacan преди 2 месеца

    ❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍

  • Sher Dü
    Sher Dü преди 2 месеца

    Su melisden nefret ediyorum. Cansuyada baya gicik oluyorum

  • Delia Ionita
    Delia Ionita преди 2 месеца

    Tradus va rog

  • Ela Chicha
    Ela Chicha преди 2 месеца

    En español por favor

  • Emil Haciyev
    Emil Haciyev преди 2 месеца +3

    Bu bolumde en cok Cenkin Banunun yaninda Azraya kiz arkadasim diye hitab etmesini begendim 😊 😍 Cenk 💖 Azra

  • Gülseren Ahmedova
    Gülseren Ahmedova преди 2 месеца +1

    Erkek dediyin boyle olur gercekdende Azrayi cok severmis

  • Deniz Lafçı
    Deniz Lafçı преди 2 месеца +1

    Azcen sevişme sahnesi koysunlar bence

  • rıdvan güler
    rıdvan güler преди 2 месеца +1

    valla 30 dakkada sara sara bitirdim diziyi.iyice b.ka sardı

  • Ginka Karadjova
    Ginka Karadjova преди 2 месеца

    tez hich ne se zeluvat

  • Avin Hassan
    Avin Hassan преди 2 месеца +2

    Cenk ile azra çok tatliyidı ya

  • Hadeel Queen
    Hadeel Queen преди 2 месеца

    شوكت تطلع حلقه20

  • Ana Morales
    Ana Morales преди 2 месеца +1

    Hasta cuando desenmascararan a la falsa de la madrastra de Azra y a su hija???????? Y tambien, al embustero exsocio del padre de Azra?????

  • Yagmurun Dunyasi
    Yagmurun Dunyasi преди 2 месеца +1

    mert meselesin cox qir sakkiz kimi uzatdilar daaa

  • Velizara Valeva
    Velizara Valeva преди 2 месеца

    Teshekűr ederim. 😘

  • Halil Ararat
    Halil Ararat преди 2 месеца +3

    Bu salak Cenk , ne kahvaltısı hazırlayacak? Saçmalık bence...

  • Ruveyda
    Ruveyda преди 2 месеца

    Bu Azmiyi nasıl köşeye sıkıştırcaklar acaba kurduğu şirket de başkasının olduğuna göre ki bu kişi yüksek ihtimalle serap üstüne. Adam yırtıyo her şeyden korktuğu bişey yok hiç

  • denis si rebeca show
    denis si rebeca show преди 2 месеца

    in romenia posibil

  • Bakcell Service
    Bakcell Service преди 2 месеца

    😍😍😍

  • Bakcell Service
    Bakcell Service преди 2 месеца

    😴

  • Ela Molina
    Ela Molina преди 2 месеца

    Por favor en español muchas gracias

  • Esma Demir
    Esma Demir преди 2 месеца

    LUTFEN ILK ONCE ASSAGIDA YAZAN SEYI (BENIM YAZDIGIM SEY)OKU SONRA BUNA GEC
    keske ama (ozur dilerim kufur edicem ama)o kiz o kadar insafsiz bir pic ki ne zmn birisinden korksa yada onu kiskansa hemen kusuyor sana hatasini anliyor ve barismaya calisyor ve ben allahada cok du ettim ama olmuyo
    ne zmn o kiza keske bu dunyada yada bu okuldan gitse desem surekli bunu kendime derim yani keske bu okuldan gitsem gibi seyler
    aslinda bu biraz uzun bir hikaye ama dinlemek isteyen olursa anlatabilirim

    • Salman Cumsudov
      Salman Cumsudov преди 2 месеца

      Ben hiç bi şey anlamadım...🙄🙄

  • Rebeka Swet
    Rebeka Swet преди 2 месеца

    Kadir ve cansu💖

  • Xeyal Imanov
    Xeyal Imanov преди 2 месеца

    Yani 19 bolumun klipi super

  • Xeyal Imanov
    Xeyal Imanov преди 2 месеца

    01:12:00 bundan o tarafi super yaa

  • Xeyal Imanov
    Xeyal Imanov преди 2 месеца

    Azeribaycandan izleyenler:) :D

  • Esma Demir
    Esma Demir преди 2 месеца

    valla benim hayatimda var hemde bir suru beni kullaniyorlar ve sadece benden bir sey istediklerinde ve ben yaptigimda benimle ilgileniyorlar yani ilgileniyorlar derken ben ilgi istemiyorum sadece eger ADAMSAM ADAM GIBI DAVRANICAKSIN.Arkadaslar ne olur ne yapmaliyim bana yardim edin!!

    • Esma Demir
      Esma Demir преди 2 месеца

      +S. Reemts keske ama (ozur dilerim kufur edicem ama)o kiz o kadar insafsiz bir pic ki ne zmn birisinden korksa yada onu kiskansa hemen kusuyor sana hatasini anliyor ve barismaya calisyor ve ben allahada cok du ettim ama olmuyo
      ne zmn o kiza keske bu dunyada yada bu okuldan gitse desem surekli bunu kendime derim yani keske bu okuldan gitsem gibi seyler
      aslinda bu biraz uzun bir hikaye ama dinlemek isteyen olursa anlatabilirim

    • S. Reemts
      S. Reemts преди 2 месеца

      Cok kolay: Dua et. Insanlar degil, yalniz Yarabbimiz bize yardim ette billir.

  • yeliz cemo
    yeliz cemo преди 2 месеца +3

    cenk çoooook romantik

  • Praym Maps
    Praym Maps преди 2 месеца +2

    Tesekkur ediyoruz bu kadar quzel dizi icin. 😍Cenk❤Azra😍

  • Nergiz Nergiz
    Nergiz Nergiz преди 2 месеца +2

    Her kese Azerbaycandan salamlar.Bu kinoda en yaxsi teref jurnalistlerin tez tez sekil cekib xeber yaymamaqlaridi.Eger olsaydi Feride Celen cooooooooxdan Azra ve Cengi bilerdi.Belke de olsa yaxsiydi☺☺☺☺☺

  • Minnie Chanel
    Minnie Chanel преди 2 месеца +3

    2:10:10 kendisine soralım😂

  • Minnie Chanel
    Minnie Chanel преди 2 месеца +3

    2:10:18😂

  • Minnie Chanel
    Minnie Chanel преди 2 месеца +5

    1:35:42 Çelenk gönderim mi sana😂

  • Minnie Chanel
    Minnie Chanel преди 2 месеца +4

    22:26😂 oğlum saçmalama😂

  • Roma Garibov
    Roma Garibov преди 2 месеца +4

    ya şu baş roldeki kız bi bana mı çok yapmacık geliyor

  • Behare Shehu
    Behare Shehu преди 2 месеца +2

    The movie it's so great just I don't understand Turkish can you please transfer English I'm going to wait for this movie thank you🙏🙏🙏🎥🎥🎥💗💗💗

  • Ben ‘im
    Ben ‘im преди 2 месеца +3

    Ya su Azra neden böyle kendinden büyük tuhaf paltolar giyiyor? Yasli kadinlar gibi. Kiz daha 20 yasinda, hic yakismiyor..

  • Vasif Velizade
    Vasif Velizade преди 2 месеца +2

    cox güzel dizi👍👍👍👍👍👍